Майстерня

 

ми

„ТЕРИТОРІЯ ТВОРЕННЯ”

 МЕТОД; СТРУКТУРОВАНА КРЕАТИВНА ІМПРОВІЗАЦІЯ є альтернативним методом  освітньої театральної практики і новітньою технологією виховання актора, режисера і драматурга, розроблена відомим практиком на театрі режисером-педагогом Заслуженим артистом України Олегом Драчем, у лабораторній робітні „СТУДіЯ А.К.Т., при Національному Центрі Театрального Мистецтва ім.. Леся Курбаса у Києві.

Метод є направленим на відкриття яскравих творчих особистостей, що позиціонують себе у театральному ділі як шукачі нових шляхів власної реалізації в акторстві, режисурі та драматургії.

Головна особливість методу полягає у ненасильницькому розкритті творчої особистості за допомогою практичної інтенсивної роботи у формації  – Креатор. Відкриває розуміння взаємодії людини з природою ідей, шляхи та засоби їх реалізації.

Цей метод дозволяє досліджувати і глибше пізнавати власну мистецьку природу. Розвиває інтуїцію, образне мислення, дає конкретні інструменти (знання), котрі дозволяють організовувати і впевнено реалізовувати власні творчі процеси у структурно фіксовані й завершені твори, (Драматичний текст, акторська поведінка (гра), організація сценічного простору, побудова дійства – вистави).

Метод розвиває таланти, закладені в людині і проявляє скриті творчі здібності. Виховує і розвиває відповідальність творця перед власним твором, відкриває розуміння перспектив особистого духовного зросту і вмикає механізми свідомого позиціювання творчої особистості в контексті світового мистецтва.

Робота за методом допомагає розвиватись особистості орієнтованої на мистецькі перспективи в галузі не тільки театру, а й усіх відомих нам напрямках людської творчої діяльності. Метод має також сильний психотерапевтичний ефект, оскільки знімає психічні затиски такі як;  невіра у себе, страх перед аудиторією, звичка уникати відповідальності, відмова від ініціативи,  залежність від авторитетів, тощо.

Майтерклас в Одесі в кіношколі ім. Віри Холодної 2011

АКТУАЛЬНІСТЬ;

На даному етапі розвитку і презентації театральної справи в Україні, чітко вимальовується дефіцит новітніх освітянських проектів, що мали б у собі справді щось нового, оригінального, неподібного до рутини так званої „класичної театральної школи”.

Більшість театральних шкіл здебільшого працюють із застарілими методологіями, по що свідчить і сама  театральна ситуація в країні. Натомість ми реально маємо значний пласт передових сучасних навчальних практик. Більшість з носіїв цих методів залишаються поза увагою офіційної освіти і часто змушені просто емігрувати, щоб реалізуватися у тих країнах, де експеримент та новаторство на мистецтві мають достойну увагу, а значить і потребу.

Пропагуючи і підтримуючи власних новітні мистецькі здобутки ми тим самим заявляємо про себе як про націю передової думки, що міцно стоїть у авангарді мистецького, а відтак духовного розвитку.

Перспективи, що їх відкриває робітня Територія Творення є унікальними;

  1. Передусім за високим духовним рівнем ведення діалогу між учасниками.
  2. За неповторністю індивідуальних проявів в роботі кожного учасника.
  3. Акції (вистави) відрізняються глибиною змісту і чистотою форми в реалізації.
  4. Кожен учасник здобуває власний досвід усвідомлення своєї творчої натури і перспективи досягнення поставлених задач.
  5. Акції творення, що їх презентують учасники майстерень свідчать про стан і степінь володіння законами композиції та вміння структурувати змісти у форму.
  6. Середовище в якому можливий даний проект є різноманітним; – студенти мистецьких вузів та молодь, що позиціоную себе з творчістю, театральні колективи ( професійні та аматорські).

 

майстерня в ОдесіМайстерня в Одесі Кіношкола Віри Холодної

ФОРМА:

Відкрита (Ознайомча);

Триденний уїкендний майстерклас  по чотири – шість год.

 Закрита (базова);

Тижневий майстерклас по чотири – шість год., в день з показом на глядача імпровізованого дійства.

 

Одеса 2011

МЕТА ЗАГАЛЬНА;

 

1. Презентувати „ТЕРИТОРІЮ ТВОРЕННЯ, МЕТОД КРЕАТИВНОЇ ІМПРОВІЗАЦІЇ” як  альтернативний  освітній процес для мистецько орієнтованих особистостей, що бачать своє майбутнє у театрі, як актори, режисери та драматурги.

2. Ознайомити  професійні та аматорські театри з тренінговою системою – КРЕАТОР.

3. Започаткувати регулярні майстеркласи, що презентують метод як оригінальну технологію у вихованні майбутніх акторів, режисерів та драматургів, у дійсних театральних школах і театральних колективах України, а також за межами її.

Івано-Франківськ 2012

МЕТА ДЛЯ УЧАСНИКІВ;

  1. Відкрити власну креативну свідомість.
  2. Проявити свої особливі здібності в акторському, режисерському та драматургічному аспектах театральної справи.
  3. Практично оволодіти методом і здійснити власні твори ; Текст, роль, сценічне дійство – вистава.
  4. Зустрітися з однодумцями, новими партнерами (практиками та теоретиками сцени).
  5. Побачити нові перспективи реалізації власної особистості.

літня школа 2012

Криворівня 2012

МЕТА ДЛЯ ПАРТНЕРІВ\СПОНСОРІВ;

  1. Підтримати новітню Вітчизняну технологію виховання  нового покоління театральних діячів.
  2. Позиціювати себе з прогресивними Вітчизняними дослідженнями і відкриттями на терені театру і мистецтва.
  3. Пропагувати український інтелектуальний продукт в Україні та поза її межами.
  4. Отримання міжнародних грантів для пропаганди і поширення нового бренду  „ТЕРИТОРІЯ ТВОРЕННЯ”
  5. Проведення лекцій та майстеркласів О Драча для бажаючих впроваджувати і розвивати власні методології.

DSC_0019

Мистецький хутір Обирок 2013

ЗАДАЧІ (яким чином)

  1. Оренда приміщення для проведення майстеркласів.
  2. Матеріальна допомога в організації та проведенні регіональних майстеркласів О. Драча як в Україні так і за кордоном.
  3. Дорожні витрати і проживання О. Драча  на час проведення роботи.
  4. Інформаційна підтримка; Сторінка в Е-неті, рекламна компанія, для залучення професійно скерованих учасників, а також таких, що себе позиціонують зі світом мистецтва.
  5. Друкування статей, продаж буклетів, брошур з фото\текстами учасників.

літня школа 2012

Тренінг . Криворівня 2012.

ХТО;

Студенти театральних вузів України і СНГ, а також країн світу.

Актори та режисери театрів України і, ближнього й далекого закордоння.

Аматорські колективи, народні театри.

А також, шукачі власної творчої реалізації.

 

Тижневі майстеркласи. (По шість  годин щодня)Протягом навчального року.

Уікендні майстеркласи.( три дні по шість годин)

Літні виїзні школи.

Міжнародні гранти різного терміну дії.

Під час проведення українських, міжнародних театральних фестивалів.

В складі презентації культурних програм України у міждержавних відносинах.

Місцевих та іноземних університетських відкритих програмах інновацій.

 DSC_0047

майстер; Олег Тарасович Драч.